Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2016

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΣΟΣΤΩΝ

1) Ένας έμπορος αγόρασε 5 τηλεοράσεις προς 1150 € τη μία. Πλήρωσε και Φ.Π.Α. 18%. Πόσο πρέπει να πουλήσει τις τηλεοράσεις για να κερδίσει 20%;

 2) Ένας κρεοπώλης αγόρασε 125 κιλά κρέας προς 6 € το κιλό. Πούλησε τα 3/5 με κέρδος 20% και τα υπόλοιπα με κέρδος 30%. Πόσα χρήματα κέρδισε συνολικά;

3) Από ένα σχολείο έφυγαν 12 μαθητές και ο αριθμός του συνόλου των μαθητών μειώθηκε κατά 8% . Πόσους μαθητές είχε αρχικά το σχολείο;

4) Μια τηλεόραση πουλήθηκε 1650 € με έκπτωση 25%. Ποια ήταν η αρχική τιμή;

πηγή 

Ο Μάικλ Τζόρνταν είναι ο μεγαλύτερος μπασκετμπολίστας όλων των εποχών. Ήταν ο πρώτος σκόρερ και ο καλύτερος αμυντικός. Δεν έχει υπάρξει μπασκετμπολίστας τόσο καλός όσο αυτός. Κάποια στιγμή είπε:
"Έχω χάσει πάνω από 9000 σουτ στην καριέρα μου. Έχω χάσει πάνω από 300 παιχνίδια. Είκοσι έξι φορές με εμπιστεύτηκαν να πάρω το τελευταίο σουτ και το έχασα. Έχω αποτύχει ξανά και ξανά στη ζωή μου. Και γι' αυτό πέτυχα."


3.044 – οι περισσότεροι πόντοι που πέτυχε σε μια σεζόν . Αν είχε 1.653 πόντους από δίποντα, ποσοστό 35% των συνολικών πόντων σε τρίποντα και τους υπόλοιπους  σε βολές,  τι ποσοστό% των συνολικών του πόντων ήταν οι βολές;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου